Monday, January 08, 2007

oddly enough, two guys named schwartzman

One of my all-time favorites: Alex Turner from the Arctic Monkeys
What makes me love Patrick Fugit is that all his characters are the sweetest, coolest guys ever: see Almost Famous, Saved and White Oleander
Robert Schwartzman...or as I think of him: the Guy From Princess Diaries
Jason Schwartzman, hot and hilarious.
Joan of Arcadia is one of my guilty pleasures (damn cancellation!) and I just adore Chris Marquette's character Adam Rove.

9 comments:

maya said...

you didn't put any of the strokes
but i agree about them all apart from lex turner
but i should probably stick up for him coz hes british
so yeah, go alex!

maya said...

also, you must comment my new post

alanna said...

alex turner is the coolest thing that walked the planet ever. actually, he's not. he's an asshole but i love him still.

see you've switched to the beta, eh?

alluretone said...

ooo.. robert schwartzman is soo sexy. i loved his sideburns in princess diaries lol. alex turner ain't so bad either. i like this whole delicious looking man thing you're doing.

Touche19 said...

Robert Schwartzman is soooo fine!!!!

marY said...

michael from PD!!! mm haha
and i TOTALLY agree about your evaluations of JT and CMM.

hmm i'm just in the mood for acronyms it seems

coco said...

hahahah i think of him from the princess diaries too.

Anonymous said...

Robert Schwartzman is soooo SEXY and CUTE!!1
HE IS BEAUTIFUL AND YOUNGEST!! i HOPE HE BEGINING MY BOYFRIEND!!
BUT ANY WAY I CAN'T

Colie said...

I know this is an old post, but you do know that Robert Schwartzman and Jason Schwartzman are brothers, right? (They're also cousins with Sofia Coppola and the other Coppolas, and Nicholas Cage) They're just a supremely cool family!